DZ---One Step Foward...

Suprise...Suprise...Suprise...

hurmm....nk kate suprise pn mcm xsuprise bla msuk dlm nie...hehehhe
anyway ini semua x dirancang pon....xde dlm plan nk beli pon that day..

ok ceritanya begini....
that day (1sept 2012) nk p cari Cermin Mata bari disebabkan cermin mata aku patah dek kerenah anak sedara aku yang cukup2 comel n sgt aktif tue...senyap2 masuk dlm bilik..sedar2 dah patah...hish...dah le paksu nye ni nk balik KL dh esok nye....hri tue hr jumaat pulak tu..kt Terengganu mn buka kedai hr jumaat..sadisss kan....hehehe

spek mata kudung aku pakai seharian...tetamu dtg pon pakai ni jer....hahhaha
rafiq punya pasal la nie....nasib paksu sayang kat rafiq tau...hehehe

so esoknye plan nk balik kL pg2 dah bertuklar petang..pagi tu aku ngn mak aku g la town kononye nk wat cermin mata.....so buat le...melayang jugak Rm300....(tu duit stndby nk g USS singapore--dh xdpt pergi sana dah bajet xde..)..xpela cermin mata ni paling penting...

ok tempoh nk buat tue akak kedai yang cun melecun tue ckp leh amik 1 jam kemudian..aku ngn mak aku pon p la jalan2 sekitar jalan banggol....tengok2 kain...p minum2..n last mak den ajak masuk satu kedai yang mmg kesukaan wanita....CER TEKA>>...hahahaha...KEDAI EMAS OK!!!....

mula2 mak kate tengok2 dulu..survey harga.....mana berkenan leh tengok2...XDE MAKNANYE AKU NK TENGOK2...duk pilih2 itu cantik2 ini cantik....mak aku suka la kat yang satu tue...mak aku ckp yang mcm ni dh ok dah..cntik pon cntik..xyah tebal2..kite bukan kerja Bank...borak2 punye borang ngn tuan kedai..last2 aku BELI JUGAK!!!....--(that day bukan rm300 (cermin mata) yang melayang but more than that.......)...hish  mak nie....kate nk tengok je...last2 beli terus....adehhh..dh mcm xsabar nk dapat menantu ke agaknye...--wahai ibuku, anakmu ni belum bersedia--hehehehe....xpela  kate mak...beli dulu yang lain2 tu esok cerita..(itu la kiasan org tua kan.....)


inilah hasilnye....barang apa yang dibeli???tunggu entry akan datang or mybe tahun depan...hehehhe
nama den yek kat resit tue....:)......


p/s -----so, one step foward dh ada...just waiting for that time untuk one more step foward...
terserah pada takdir dan hanya waktu yang menentukan....amin....

Comments

Popular posts from this blog

Bersyukurlah...ada Hikmah Bila diBenci...

DZ-->Lelaki Bertindik wajar atau tidak???